سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی مباحث مطرح در نشست کمیسیون امنیت ملی را مطرح کرد؛

حوزه دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره با هیچ احدی نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مباحث مطرح در نشست فوق العاده صبح امروز این کمیسیون را مطرح کرد.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون که با حضور سردار حاجی‌زاده و تخت‌روانچی برگزار شد، اظهار داشت: همان‌گونه که قبلا اعلام شد جلسه فوق‌العاده امروز کمیسیون امنیت ملی  برای بررسی آخرین تحولات آمریکا، تصمیمات نسنجیده رئیس‌جمهور آمریکا و همچنین توسعه موشکی کشور برگزار شد.
 
وی افزود: در این نشست، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه و مجید تخت‌روانچی معاون آمریکا، اروپایی وزارت خارجه و برخی مقامات وزارت اطلاعات حضور داشتند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: به طور مفصل، هر دو موضوع مذکور مورد بحث قرار گرفت و جمع‌بندی این بود که حوزه دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره با هیچ احدی نیست و باید با همه توان و ظرفیت پیش برود که مجلس هم باید در این میان حمایت کند.
 
وی بر همین اساس اضافه کرد: در این جلسه همچنین اعلام شد که به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور دفاعی کشور داده نمی‌شود.
 
نقوی حسینی در تشریح دیگر جزئیات این جلسه عنوان کرد: در حوزه آمریکا هم مباحثی صورت گرفت که بحران بدهی‌های آمریکا و 40 میلیون فقیر این کشور و همچنین تنش‌های آمریکا در حوزه چین، مناسبات با روسیه و اتحادیه اروپا به ویژه کشورهای همسایه خود از چالش‌های اصلی دولت جدید آمریکاست که باید به آنها بپردازند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.