سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانغ

ارسال 143 مقاله به دبیرخانه هفدهمین سمینار ملی مهندسی سطح

دبیر علمی هفدهمین سمینار ملی مهندسی سطح گفت: در زمان کوتاه ارسال مقاله به دبیرخانه این سمینار، 143 مقاله دریافت شد که این موضوع بیانگر جایگاه مهندسان سطح ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا سلیمی  امروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین سمینار ملی مهندسی سطح اظهارکرد: بحث تخریب قطعات به خاطر خوردگی و سایش هزینه‌های بالایی را متحمل صنعت می‌کند.

وی با بیان اینکه در ایران حدود 20 سال پیش بحث مهندسی سطح از دانشگاه‌های فعال و برتر آغاز شد، افزود: در حال حاضر در صنایع پیشرفته مهندسی سطح یکی از اجزای جدانشدنی صنایع است که اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.

دبیر علمی هفدهمین سمینار ملی مهندسی سطح با بیان اینکه 143 مقاله در زمان کوتاه ارسال مقاله به دبیرخانه این سمینار ارسال شده که این موضوع بیانگر جایگاه مهندسان سطح ایران است، تصریح کرد: از مجموع این تعداد مقالات 62 مقاله در بخش شفاهی و 63 مقاله در بخش پوستر این سمینار پذیرفته شد که هر مقاله را حداقل 2 داور بررسی کرده‌اند.

وی تأکید کرد: گزارشات فنی، آبکاری الکتریکی و الکترولس، فناوری نانو در مهندسی سطح، ارزیابی و بررسی کیفیت سطح، خوردگی و اکسایش، لایه‌های نازک، جوشکاری، پوشش‌های نفوذی، تریبولوژی و سایش، پاشش حرارتی و بیو مواد؛ موضوعات مقالات ارائه شده به دبیرخانه هفدهمین سمینار ملی مهندسی سطح بود.

سلیمی در پایان اضافه کرد: سمینار ملی مهندسی سطح هر ساله برگزار خواهد شد چراکه در حال حاضر علم مهندسی سطح در صنعت از علوم بسیار مهم به شمار می‌رود و با استفاده از آن می‌توان به ثروت خوبی دست یافت.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.