سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فناوری‌های مهندسی سطح برای جامعه خواص ویژه‌ای دارند

فناوری‌های پیشرفته‌ای در زمینه مهندسی سطح وجود دارد که این فناوری‌ها خواص ویژه‌ای را برای جامعه و صنایع کشور دارند چراکه مهندسی سطح به اکثر صنایع اعم از صنعت نفت ارتباط دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران  امروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین سمینار ملی مهندسی سطح با بیان اینکه امروزه اهمیت موضوع مهندسی سطح بسیار بالاست، اظهارکرد: صنعت و موضوع مهندسی سطح از ارزش افزوده بالایی برخوردار است.

سید مهران نحوی افزود: فناوری‌های پیشرفته‌ای در زمینه مهندسی سطح وجود دارد که این فناوری‌ها می‌توانند خواص ویژه‌ای را برای جامعه و صنایع کشور داشته باشند چراکه مهندسی سطح به اکثر صنایع اعم از صنایع نفت، هوا و فضا و سایر صنایع ارتباط دارد.

رئیس انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران با بیان اینکه انجمن برای ترویج دانش سطح فعالیت‌های گسترده‌ای را هرساله انجام می‌دهد، گفت: در این انجمن برای ترویج و گسترش علم مهندسی سطح اقدامات زیادی از اجرا و برگزاری همایش‌ها تا انتشار کتب و برگزاری کلاس‌های آموزشی و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی مانند استقلال و آزادی، تأکید ویژه‌ای بر استمرار تلاش دارند و نتیجه این آرمان‌ها این است که تلاش‌ها باید بعد از انقلاب به خصوص در صنعت ادامه داشته باشد، تأکید کرد: انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران در سه زمینه مختلف سایت‌های جداگانه‌ای دارد که سایت مخصوص انجمن، سایت مربوط به نشریه و سایت همایش این سایت‌ها هستند.

وی در پایان ابرازداشت: یکی از اهداف مهم در انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران برگزاری سمینارها و همایش‌ها در مجموعه‌ها و مراکز مختلف است که تا به حال انجمن در این زمینه موفق بوده است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.