سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری خبر مطرح کرد؛

بیش از 7 هزار مهدکودک مجوز دریافت کرده‌اند

مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران گفت: در حال‌حاضر 7 هزار و 850 مهدکودک دارای مجوز سازمان بهزیستی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر باقری مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران در مراسم نواختن زنگ انقلاب که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد:با توجه به اینکه 70 درصد شکل‌گیری شخصیت افراد در دوران کودکی انجام می‌شود باید زیرساخت‌های فرهنگی در عرصه کودکان در کشور توسعه یابد که طبق شاخص‌‌های فرهنگی یونسکو که بالاترین رده آن رتبه 100 است در حال حاضر ایران رتبه‌ای پایین تر از 15 را دارا است.

وی بابیان  اینکه به دلیل نگاه‌های جامعه و نبود زیر ساخت‌های فرهنگی نیز مهدهای کودک به یک فضای فرهنگی تبدیل نشده، ادامه داد: 7 هزار و 850 مهدکودک دارای مجوز هستند و با توجه به اینکه نظارت در کشور انجام نمی‌شود، مهدهایی نیز فعالیت‌های مشابهی را انجام می‌دهند که مورد تأیید سازمان بهزیستی نیستند.

باقری تصریح کرد: توصیه ما این است که اگر افراد قصد تأسیس مهدهای کودک را دارند حتماً باید مجوز دریافت کنند و عناوینی با عنوان خانه‌خلاقیت، موسیقی و یا خانه‌قرآن نمی‌تواند جایگزینی برای فرار از اخذ مجوز شود.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران در پایان گفت: قصد داریم تا علاوه بر نظارت‌های ما بر مهد‌های‌کودک این امکان برای کانون و خانواده‌ها نیز فراهم شود و به نوعی خود نظارتی در این عرصه ایجاد شود به وجود آید.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.