سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بررسی تعامل با جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شورای مرکزی جمعیت جانبازان

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: در جهت تعامل با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و گزینه های انتخاباتی مورد نظر در شورای مرکزی بحث‌هایی صورت گرفت.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون آخرین برنامه‌های انتخاباتی جبهه متبوعش، اظهار داشت: در راستای معرفی نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اعضای این جبهه با برخی از شخصیت‌های سیاسی ملاقا‌ت‌هایی را داشته‌اند.
 
وی در ادامه افزود: کمیته‌ای که مسئولیت این دیدارها و ملاقات‌ها را بر عهده دارد، گزارش‌های خود را به شورای مرکزی جمعیت ارائه داد و در جهت تعامل با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و گزینه های انتخاباتی مورد نظر بحث‌هایی صورت گرفت.

دبیر کل جمیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه فعلا شخصیت‌های مورد نظر انتخاباتی نام برده نمی‌شوند، اظهار داشت: جمعیت جانبازان با توجه به شاخص‌هایی که شورای مرکزی طراحی کرده از مجموعه افرادی که در مرحله نامزد بودن قرار دارند و از امتیاز بالاتری برخوردار هستند، غربالگری‌هایی را انجام داده است. 

شاکری گفت: بر اساس شاخص‌های طراحی شده توسط جمعیت جانبازان، در نهایت 7 نفر که از امتیازت بالاتری برخوردار باشند را انتخاب کرده و با این افراد در مورد شاخص‌های جمعیت جانبازان و برنامه‌های انتخاباتی و نحوه ورودشان جلساتی برگزار خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه در نهایت از بین این 7 نفر یک نفر بعنوان نامزد مورد نظر جمعیت جانبازان انتخاب خواهد شد تصریح کرد: فرد مورد نظر با توجه به جدول زمانی تعیین شده توسط جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و فرآیند ثبت نام شورای نگهبان تصمیم نهایی را در قالب اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و همسو با برنامه‌‌های آنها و نیز احزاب اصولگرا انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.