سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

پیروزی انقلاب اسلامی در سایه معنویت امام راحل

امام جمعه بستان آباد پیروزی انقلاب اسلامی رادر سایه مدیریت مجهز به ایمان و اراده الهی همراه با معنویت امام راحل و همراهی مردم عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت اسلام سید رضا رضوی در دیدار مسولان شهرستان بستان آباد و در جمع خانواده شهداء و بسیجیان و ایثارگران با بیان اینکه ایمان و تعهدریشه و زیر بنای انقلاب اسلامی ما بوده و هر چقدر ایمان و پایبندی به ارزش های اسلامی و الهی قوی باشد دشمنان در رسیدن به آرزوهای خود ناکام خواهند بود.
وی پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه مدیریت مجهز به ایمان و اراده الهی همراه با معنویت امام راحل و همراهی مردم عنوان کرد و افزود:در طول تاریخ نشان داده شده هر وقت ایمان و معنویت با وحدت و همدلی بوده شاهد موفقیت ها بوده ایم.
وی به فتنه 88 نیز گریزی زد و افزود:در فتنه 88 دشمنان مردم نشان دادند که مدافع سرسخت مذهب و ولایت بوده و حضور مردم در صحنه خود عامل موفقیت و پیروزی آنها شد.
رضوی به نقش دشمنان در شبه افکنی و ترویج مفساد نیز اشاره کرد و افزود:امروز دشمن به قدرت ایمان پی برده و تنها هدف دشمنان تضعیف روحیه مردم و ایمان و اراده آنها می باشد.
فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت:انقلاب اسلامی فرا ترو متفاوتر از انقلاب های دیگر بود.
بدر شکوهی گفت:انقلاب های دیگر اصولا مسایل اقتصادی و سیاسی را دنبال می کرد ولی انقلاب ما بر پایه ایمان و اخلاق و معنویت می باشد.
وی افزود :انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که اسلحه آن ایمان و اراده مردم است.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.