سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطف اله نسب:

حریفان قدرتمندی در رقابت های پینگ پنگ کشورهای اسلامی داریم/از بازیکنان چینی استفاده می کنیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: حریفان قدرتمندی در مسابقات کشور های اسلامی داریم اما تلاش می کنیم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

جمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت آماده سازی تیم ملی پیش از مسابقات کشور های اسلامی عنوان کرد : از آن جایی که بازیکنان ما هر چهار روز یکبار درگیر مسابقات لیگ برتر هستند ، پیش از عید زمان کافی برای برگزاری اردوی آماده سازی را نداریم . با این حال از چهارم یا پنجم فروردین تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ، قهرمانی جهان و کشور های اسلامی آماده می کنیم و در زمان هایی که فرصت باشد تمرینات لازم را برای بازیکنان برگزار می کنیم.

وی در ادامه و در خصوص حریفان ایران در رقابت های کشور های اسلامی بیان داشت : در دوره های گذشته تیم ملی ایران توانسته عنوان های خوبی کسب کند اما باید توجه کرد که حریفان قدرتمندی مانند قطر ، مصر ، تونس و عربستان هستند که از بازیکنان چینی خوبی استفاده می کنند که می توانند کارمان را کمی مشکل کنند

لطف اله نسب در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در تمرینات تیم ملی از بازیکنان ملی پوش اسفاده می شود گفت:قطعا از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد . در حال حاضر چند بازیکن چینی در باشگاه ها حضور دارند و همچنین تا 3 ماه اینده بازیکنان بیشتری به کشور می آیند تا از آن ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.