سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

افتتاح چندین پروژه عمرانی در هندیجان

دبیرستاد دهه فجر هندیجان از افتتاح 20 پروژه عمرانی در این شهرستان و بخش‌های تابعه به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی شولی دبیر ستاد دهه فجر هندیجان گفت: همه روزهای این دهه مبارک مهم است و باید با حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان برنامه‌ها هر‌ چه با شکوه‌تر برگزار شوند.

وی تصریح کرد: در نخستین روز از دهه فجر زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان هم‌زمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) نواخته می‌شود.

دبیر ستاد دهه فجر هندیجان بیان داشت : امسال نیز همانند سال‌های قبل زنگ انقلاب با حضور امام جمعه، مسؤولان ادارات و خانواده‌های شهدا توسط فرماندار شهرستان در مدرسه دخترانه سمیه به صدا در آمد.

شولی افزود: در نخستین روز دهه فجر مسؤولان ادارات و سازمان‌های شهرستان با امام جمعه دیدار خواهند کرد.

وی در ادامه افتتاح نمایشگاه کتاب، عکس انقلاب و جنگ شادی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین برنامه شب شعر را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی و هنری امسال در سطح شهرستان و دو بخش مرکزی و چم‌خلف برگزار خواهند شد.

دبیر ستاد دهه فجر گفت : با حضور مسئولان، مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قبور شهدای شهرستان غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

شولی دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر را برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های مددجو کمیته امداد و ویزیت رایگان در سطح روستاهای محروم برشمرد وافزود: در این ایام دیدار مسئولان با مردم ملاقات خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.