سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بلوک زایمانی و بخش سی سی یو بیمارستان بهنیا تیران افتتاح می شود

همزمان با دهه فجر بلوک زایمانی و بخش مراقبت های ویژه بیماران قلبی (Ccu) بیمارستان بهنیا تیران افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون افزود: برای احداث بلوک زایمانی بیمارستان بهنیا بیش از یک میلیارد و 592 میلیون ریال و برای بخش سی سی یو (Ccu) بیمارستان بیش از 130 میلیون ریال هزینه شده است.
جمشید اویسی بیان کرد: مرکز شبانه روزی سلامت شهر عسگران واقع در بخش کرون نیز همزمان با ایام دهه فجر با اعتباری افزون بر 6 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری می رسد و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه ارائه می کند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: با توجه به سیاست های جدی وزارت بهداشت و درمان برای ارائه خدمات بهداشت و درمان در کلیه مناطق، حمایت های خوبی از فعالیت های بهداشتی و درمانی شهرستان صورت گرفته است.
وی با اشاره به توسعه خدمات بهداشت و درمان شهرستان گفت: در یک سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار به بخش بهداشت و درمان تیران و کرون اختصاص یافته که در راستای خدمات بهداشتی و درمانی هزینه شده است.
اویسی افزود: طرح های بهداشتی و درمانی مانند مرکز بهداشت سلامت و آزمایشگاه مرکزی نیز در شهرستان تیران و کرون در حال اجراست که بزودی به بهره برداری می رسد.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.