سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

آغاز رژه خودرویی و موتوری استقبال از تمثال امام راحل در استان

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر رژه خودرویی و موتوری استقبال از تمثال امام راحل از فرودگاه شهدای ایلام تا دبیرستان آقا حسین ابن علی(ع) در میدان مخابرات آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،در این آیین ده ها خودرو و موتورسیکلت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان و ده ها خودرو متعلق به دستگاه های اجرایی و اداری استان تمثال بنیانگذار انقلاب اسلامی را در مسیر همراهی می کنند. 

شرکت کنندگان در این آیین با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی با نثار گل، یاد و خاطره ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن و آغاز جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. 

علاوه بر این، شمار زیادی خودرو نیز که به تصاویر و عکس هایی از امام راحل مزین شده اند در این رژه شرکت و با روشن کردن چراغ ها و بوق زدن های ممتد سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی را گرامی داشتند. 

رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: در ایام الله دهه فجر سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه هزار و 500 ویژه برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، خدماتی و عمرانی در مناطق شهری و روستایی استان برگزار می شود.

علی چراغی پور اظهار کرد: کمیته های 21 گانه ستاد دهه فجر در 10 شهرستان استان تشکیل شده است.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.