سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع نیازهای ریلی کشور به کمک واگن پارس

سخنگوی دولت گفت: ظرفیت های بالای تولیدی و تکنولوژی در شرکت واگن پارس شرایط مطلوبی را برای رفع نیازهای ریلی کشور فراهم آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، محمدباقر نوبخت  در حاشیه بازدید ازکارخانه واگن پارس گفت: تکمیل شبکه ریلی غرب به شرق کشور از اولویت های دولت در حوزه حمل و نقل است که همزمان با اجرای شبکه ریلی کارخانه واگن پارس ، بسیاری از نیازهای صنعت ریلی را فراهم آورده است .

سخنگوی دولت همچنین به نیاز شبکه ریلی کشور به پنج هزار دستگاه واگن اشاره کرد و افزود : دولت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت حداکثری از تولید داخل برای تامین بخشی از این نیاز توسط شرکت واگن پارس و دیگر سازندگان داخلی حمایت می کند.
 
نوبخت در جمع کارگران هپکو اراک نیز بیان داشت: حمایت از تولید ملی و رفع مشکلات کارگران از وظایف دولت است .

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از کارخانه هپکو در جمع کارگران این شرکت حاضر شد و از عزم جدی دولت برای حمایت از کارخانه هپکو خبر داد .

نوبخت گفت :  حمایت از تولید ملی و زنده و پویا نگه داشتن کارخانه هپکو وظیفه دولت است که تلاش ها برای حل مشکلات کارخانه هپکو آغاز شده و نتیجه جلسات تخصصی برای اجرایی شدن راهکارهای برون رفت از مشکل بزودی به آگاهی کارگران و مردم می رسد .

نوبخت  تصریح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید ملی و محصولات شرکت هپکو برای رفع نیاز کشور از جمله سیاست های حمایتی دولت است.

انتهای پیام /ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.