سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از 40 حمله متجاوزانه جنگنده‌های سعودی به استان حجه یمن

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، امروز دوشنبه بیش از 40 بار استان حجه را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه خبری المسیره، جنگنده های متجاوزان سعودی امروز (دوشنبه) بیش از 40 بار به استان حجه در یمن حمله کردند.

بیشترین حملات جنگنده های متجاوز سعودی در شهرستان "حرض" در استان حجه بوده است که براساس گزارش خبرنگار المسیره، بیش از 38 بار در ساعات گذشته مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین ارتش و کمیته های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران سعودی را در صحرای "میدی" در جنوب استان حجه هدف قرار دادند. در این حملات نیز شماری از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، در استان حضرموت یمن نیز همزمان با پرواز جنگنده‌های سعودی بر فراز مناطق مختلف آن، 4 انفجار تروریستی در شهر "مکلا" به وقوع پیوست.

به گزارش منابع محلی، 4 انفجار تروریستی صبح امروز (دوشنبه) مناطق مختلف شهر مکلا را لرزاند که یکی از آنها نزدیک وزرشگاه این شهر بوده است.

تاکنون اخباری از تعداد کشته ها و زخمی ها و خسارات احتمالی این حملات متجاوزانه عربستان سعودی منتشر نشده است.

دستگاه امنیتی یمن نیز یک انبار تسلیحاتی مزدوران سعودی وابسته به القاعده را در شهرستان "ارحب" در استان صنعاء کشف و ضبط کردند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز تلاش مزدوران سعودی را برای نفوذ به منطقه "نهم" در شرق صنعاء ناکام گذاشتند و شماری بسیاری از آنان را به هلاکت رساندند.




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.