سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری مسابقه های قهرمانی دانش آموزان سراسر استان

مسابقه های قهرمانی دانش آموزان سراسر استان به میزبانی نواحی سه گانه، قصرشیرین و صحنه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت استان کرمانشاه گفت: مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر استان به میزبانی نواحی سه گانه، قصرشیرین و صحنه برگزار می شود.

سلمان محمدی گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان در رشته های فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، بدومینتون، شطرنج و دو صحرانوردی به رقابت می پردازند.

وی افزود: محل برگزاری رقابت ها سالن های شهدا، وحدت، ولایت، تقوا و بعثت (نواحی سه گانه و اداره کل) و همچنین سالن امام سجاد هیات هندبال بوده و علاوه بر آن رشته بسکتبال در سالن فرهنگیان صحنه و دو صحرانوردی در شهرستان قصرشیرین برگزار خواهد شد.

محمدی خاطر نشان کرد: این رقابت ها از 21 بهمن در رشته دوصحرانوردی آغاز شده و تا تاریخ هیجدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار رقابت ها به صورت مدرسه قهرمان برگزار می شود تاکید کرد: خوشبختانه استقبال مدارس از طرح مدرسه قهرمانی خوب بوده و مدیران دیدگاه مثبتی نسبت به حضور در رقابت های ورزشی دارند و پیش بینی می شود در سال های آینده شرایط باز هم بهتر شود.

محمدی ادامه داد: در رقابت های قهرمانی مدارس پسرانه استان کرمانشاه 2564 ورزشکار در غالب 92 تیم در دوره ابتدایی، 76 تیم در دوره متوسطه اول و 75 تیم در دوره متوسطه دوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.