سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدردی بیژن بنفشه خواه با مردم خوزستان

بیژن بنفشه خواه پستی را درصفحه اینستاگرامش به ریزگردهای خوزستان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خوزستان در روزهای اخیر با طوفان و حجم عظیم ریزگردها مواجه بوده و این وضعیت منجر به اعتراض هایی شد در همین راستا بیژن بنفشه خواه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با مردم خوزستان ابراز همدردی کرد.

بنفشه خواه نوشت:
"ریزگردها در خوزستانپ.ن.اول: دوستان ممکنه این عکس قدیمی باشه، ممکنه اصلا خوزستان نباشه، مهم اینه که ریزگردها مشکلات زیادی رو در غرب و جنوب غرب ایران درست کرده، اینو برای اون دوستانی عرض کردم که اصل رو ول میکنن و میچسبن به حاشیه.
پ.ن.دوم: بعضی از دوستان هم گله میکنن که چرا همش خبر بد؟ یا اینکه فقط بلدیم پست بذاریم و هیچکاری نمیکنیم! در جوابشون باید خدمتشون عرض کنم که این کمترین کاریه که میشه انجام داد و از انجام ندادنش بهتره. با اینکار میشه همدردی کرد با مردم این مناطق و توجه همه رو یعنی هم مردم و هم مسئولین رو به این معضل جلب کرد. چون معتقدم هر مشکل یا معضلی که بوجود میاد همه ما در آن سهیم هستیم، و برای رفع اون همه مون باید دست بکار بشیم. پ.ن.سوم: خواهش میکنم قبل از کامنت گذاشتن کمی فکر کنیم.
پ.ن.چهارم: قضاوت نکنیم، یا اگه خیلی دوست داریم قضاوت کنیم قضاوتمون رو به همه نگیم در جایی که میدونیم خیلیها میبینن و میخونن، چونکه ممکنه اشتباه باشه، میتونیم اون رو به نزدیکانمون بگیم نه اینکه در فضای مجازی یا جای دیگه منتشرش کنیم.
پ.ن.پنجم: ببخشید خیلی حرف زدم و اینم بدونید که این نکات رو برای خودمم تکرار میکنم و خودمو مستثنی نمیدونم.در آخر از لطف و محبتتون تشکر میکنم. مخلصم و ارادت دارم خدمتتون."



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.