سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تاکید بر تسریع در روند احداث زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدس

با کار فرهنگی و زمینه‌سازی برای جذب مشارکت‌ها و کمک‌های خیرین، باید در راستای تسریع در کار زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدس تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: 2 سال قبل با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرداری مشهد، مقرر شد که زائرسرای‌هایی ارزان‌ قیمت برای زائران استان‌های مختلف در این شهر ساخته شود. 

حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه این زائرسراها در مناطقی که دارای بافت فرسوده در مشهد بوده با تمام امکانات لازم برای زوار ساخته می‌شوند، اضافه کرد: برای هر استان زمینی در نظر گرفته‌ شده که با محوریت نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها، استانداران و شهرداران مناطق استان‌ها و مسئولان استانی بر اساس جمعیت هر استان ساخته می‌شود. 

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه بر این اساس باید این زائرسراها در مدت 18 ماه ساخته شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ادامه داد: کار گودبرداری از زمین این زائرسرا، قبل از ماه محرم آغاز شده و نقشه‌های آن برای تائید به سازمان نظام‌مهندسی تحویل داده‌ شده است. 

لطفی بیان کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی حسابی افتتاح و با فرهنگ سازی در این زمینه، کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین در استان برای ساخت این زائرسرا فراهم شود. 

این زائرسرا در زمینی به وسعت ۷۰۰ مترمربع در هفت ‌طبقه و درمجموع با زیربنای 4 هزار و ۲۵۰ مترمربع در مدت ۱۸ ماه ساخته می‌شود. 
 

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.