سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های دهه فجر دانشگاه تهران اعلام شد

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برنامه‌های این دانشگاه در دهه فجر از قبیل برگزاری مسابقات کتابخوانی و کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه‌های مربوط به ایام دهه فجر در دانشگاه تهران تدوین و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن ماه به مدت 10 روز مسابقات کتابخانی روزانه فجر انقلاب را برگزار می کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: در 19 بهمن ماه برگزاری برنامه شعر و موسیقی انقلاب در دانشگاه تهران را داریم.

سرسنگی اضافه کرد: همچنین برگزاری کرسی های آزاداندیشی جهت آشنایی نسل جوان دانشجو با اهداف و آرمان های انقلاب و اهمیت نقش آنها در حفظ این آرمان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی و هنری با موضوع انقلاب، امام و رهبری، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، تألیفات و تحقیقات دانشگاهی و آثار هنری مرتبط با انقلاب و امام، تهیه و چاپ ویژه برنامه های مرتبط با این ایام با همکاری کانون های فرهنگی، علمی و هنری اساتید، کارکنان و دانشجویان را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.

وی تصریح کرد: در ایام تولید محتوای روزانه وقایع سال 57 تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران را از برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اضافه کرد: بازدید از موزه انقلاب توسط دانشجویان در 18 بهمن ماه سال جاری و برنامه های ورزشی در کوی دانشگاه تهران از دیگر برنامه های این دانشگاه است.

سرسنگی تاکید کرد: در روز 22 بهمن نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای دانشگاه تهران از درب اصلی این دانشگاه تا خیابان 16 آذر برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: در صدد هستیم تا برنامه های مربوط به ایام دهه فجر با رویکرد مشارکت جویانه برگزار و بر این اساس زمینه حضور و فعالیت اساتید و دانشجویان در این برنامه ها فراهم شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.