سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آموزش ناظرین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان از برگزاری دوره آموزشی ناظرین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با حضور نمایندگان قوچانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پورآزاد گفت: دوره آموزشی ناظرین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران با حضور آقاي داوري و خانم حيدريان بازرسان باشگاه هاي خصوصي شهرستان قوچان برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این دوره در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور نمایندگان بازرسی سراسر کشور افزود : در این دوره آموزشی سر فصل‌های مانند مکمل های ورزشی، قوانین نظارتی تهیه و توزیع مکمل ها، فهرست مواد و روش های ممنوعه، ایمنی و بهداشت، آسیب های ورزشی، آشنایی با قوانین ستاد نظارت بر باشگاه ها و آشنایی با قوانین ومقررات تاسیس و فعالیت باشگاه های ورزشی تدریس می‌شود.

پورآزاد خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان قوچان در ۶ ماه گذشته توانسته نظم و سازماندهی خوبی را در سطح باشگاه‌های خصوصی و اماکن ورزشی قوچان برقرار کند و هم اکنون استاندارد‌های مد نظر وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به بهترین شکل رعایت می‌شود.
انتهای پیام// ح خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.