سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در فارس

پیش ثبت نام سفر های نوروزی عتبات عالیات در استان فارس آغاز می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: پیش ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات همزمان با دهه فجر آغاز و تا 18 بهمن ماه ادامه دارد.

زیلنی با اشاره به اعزام کاروان‎های زمینی و هوایی عتبات عالیات افزود: پیش ثبت‌نام‎ ها در قالب گروه‎ های یک تا 7 نفره برای گروه‎ های با جمعیت بالاتر در قالب گروه‎ های 35 نفره انجام می‎شود، که 15 درصد ظرفیت اعزام ‎های این دوره به این گروه‎ ها اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه پس از پایان ثبت نام قرعه‎کشی انجام و زمان قطعی ثبت نام از 23 بهمن در سامانه اعلام و قابل مشاهده است، افزود: اعزام کاروان ها از ۲۵ اسفند ماه امسال تا 31 اردیبهشت سال ۹۶ از سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‎شود.


وی ادامه داد: 140 دفتر زیارتی مجاز در سطح استان فارس فعالیت دارند و متقاضیان می‎توانند با مراجعه مستقیم به این دفاتر نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام یا از طریق سامانه atabat.haj.ir ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس از علاقه‌مندان به سفر عتبات در خواست کرد که با کاروان‌ های حج و زیارت به این سفر اعزام شوند و از سفر با کاروان‌هایی غیر از سازمان حج و زیارت خودداری کنند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.