سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آتش سوزی و ریزش ساختمان جان یک روستایی را گرفت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قوچان گفت: در حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان مسکونی در روستای قره چه اسفجیر، یک نفر جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسنعلی ولی زاده افزود شب گذشته، در حادثه حریق و فروریختن ساختمان مسکونی در روستای قره چه اسفجیر یکی از شهروندان جان باخت.


وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله نیروهای عملیاتی آتش نشانی قوچان با خودروی نجات به محل اعزام شدند و با استفاده از آب تحت فشار حریق این منزل مسکونی را اطفا کردند.

وی افزود: پس از اطمینان از اطفای حریق، عملیات اواربرداری انجام شد و پیکر یکی از شهروندان که در اثر سوختگی جان سپرده بود، کشف و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

ولی زاده گفت: متاسفانه پنج شنبه شب گذشته نیز به علت رعایت نکردن موارد ایمنی و قرار دادن بخاری نفتی در حمام، منزل مسکونی واقع در خیابان پیروزی قوچان دچار حریق شد.

وی افزود: بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125 نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی قوچان خود را به محل رسانده و با استفاده از آب تحت فشار حریق را اطفا نمودند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قوچان گفت: متاسفانه یکی از شهروندان از ناحیه صورت دچار سوختگی درجه 1 شده بود که توسط اورژانس تحت مداوا قرار گرفت.

انتهای پیام//ح.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.