سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

بهره برداری چهار پروژه احداث و آسفالت راه روستایی در خراسان شمالی

همزمان با ایام الله دهه فجر چهار پروژه احداث و آسفالت راه روستایی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر بدیعی مقدم سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه مجموع راه های روستایی قابل افتتاح در این ایام 13 ممیز 9 کیلومتر است ، گفت : پروژه های مختلفی اعم از احداث و آسفالت راه های روستایی درسه شهرستان این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بدیعی مقدم اعتبار هزینه شده در این راستا را 39 میلیارد ریال ذکر کرد که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی گفت : این پروژه ها احداث و آسفالت محور جوشقان –پشت بام – دوبرجه در شهرستان جاجرم به طول 5 ممیز 5 کیلومتر با اعتبار17 میلیارد و 500 میلیون ریال و در شهرستان بجنورد نیز احداث و آسفالت آنتنی امام زاده ایوب به طول 1ممیز 5 کیلومتر و اعتبار 5میلیارد و 500 میلیون ریال را شامل می شود.

بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: همچنین احداث و آسفالت راه روستایی ترانلو –قلعه بیک به طول 2ممیز 7 کیلومتر با اعتبار 5میلیارد ریال و احداث و آسفالت راه روستایی حصار قوشخانه به طول 4ممیز 2 کیلومتر و اعتبار 11 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز از پروژه های افتتاحی در شهرستان شیروان است.

گفتنی است: در بخش مسکن نیز همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر 672 واحد ازمسکن مهر درگلستان شهر بجنورد افتتاح و به متقاضیان واگذار می شود.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.