سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استقلال خوزستان:

از ابتدای فصل مشکل مالی داریم/ نمی دانم چرا کمک داور تغییر کرد

روشنایی:از اول فصل گفتیم که مشکل مالی داریم و امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بهمن روشنایی درباره اعتراض خود در بازی با نفت اظهار داشت: من یک تجربه درباره بازی با استقلال اهواز و مس کرمان داشتم آنجا داور اردبیلی دو گل ما را ندید و قهرمانی را از دست دادیم.با احترامی که برای دایی قائل هستم چطور کامرانی فر نمی دانست که این داور خوزستانی است و چرا با مصاحبه آقای دایی او را تغییر داد.

وی گفت: ما در تهران با تیم داوری تهرانی مسابقه می دهیم. این داور هم بچه اردبیل بود. داور مشکلی نداشت اما ذهنیتی که آقایان برای داوران خوزستانی ایجاد کرده بودند من هم باید برای کمک داور ایجاد می کردم.

سرپرست تیم استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی تیمش بیان داشت: از اول فصل گفتیم که مشکل مالی داریم. من می گویم استقلال، پرسپولیس و تیم های دیگر اگر 20 درصد قراردادهای این تیم ها را به ما بدهند ما همه قراردادهایمان را پرداخت می کنیم. تیمی که الان می بینید اگر به تعهدات مالی آن عمل می کردند اکنون اینجای جدول نبود.

روشنایی بیان داشت: اگر یک تیم تهرانی به قهرمانی می رسید سر و صدای زیادی به پا می کردند اما ما بیصدا و با شرایط مالی که داشتیم قهرمان شدیم. ان شااله این روند را طی می کنیم و تیم خوبی را در مسابقات خواهیم داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.