سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دستبند پليس بر دستان سارقان به عنف

فرمانده يگان امداد شهرستان كرمان از دستگيری دو سارق به عنف و كشف 8 فقره سرقت در عمليات ماموران انتظامی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ صادق شعبان فرمانده يگان امداد شهرستان كرمان گفت: در پی گزارشی مبنی بر انجام چند فقره سرقت به عنف ، موضوع دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی اين يگان قرار گرفت. 
 
وی افزود: در بررسی جزئيات پرونده مشخص شد که سارقان با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد به صورت گروه هاي چهار و پنج نفره در ساعات پايانی شب ، با پوشاندن چهره و با استفاده از قمه و چاقو سد راه عابران پياده می شدند و با ايجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجوه نقد و تلفن همراه درکوتاهترين زمان کرده و متواری می شدند . 
 
شعبان افزود: ماموران انتظامی اين يگان با انجام يکسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق به شناسايی مخفيگاه دو نفر از سارقان شدند و در يك عمليات غافلگيرانه آن ها را دستگير كردند. 
 
وی در ادامه گفت: متهمان دستگير شده در بازجويی های تخصصی چاره ای جز بيان حقيقت نداشتند و به بزه انتسابی مبنی بر 8 فقره سرقت به عنف اعتراف كردند.  

اين مقام انتظامی با اشاره به توقيف يك دستگاه خودرو ،خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به كلانتري 20 شهر كرمان تحويل داده شدند و تحقيقات برای دستگيری ساير متهمان ادامه دارد.  

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.