سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

یخبندان در راه است

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به وقوع یخبندان در نقاط مختلف استان طی روزهای آینده، از کاهش شش تا هفت درجه‌ای دمای هوا خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی محمد زورآوند  اظهار کرد: نهایت فعالیت این موج امروز ( 9 بهمن) خواهد بود که البته بارش آن برای شهر کرمانشاه چندان قابل توجه نیست، اما ممکن است در نواحی جنوبی شهر به شکل برف خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: بیشتر بارش باقی مانده این سامانه برای نواحی شمال غرب استان از جمله منطقه اورامانات خواهد بود که می‌تواند به شکل برف باشد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه میانگین بارش این سامانه برای استان را 35 میلی‌متر اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین بارش این موج ناپایدار از کرند و به میزان 65 میلی‌متر بوده و بارش آن برای خود شهر کرمانشاه نیز تا این لحظه 43.4 میلی‌متر بوده است.

زورآوند در خصوص بارش برف این سامانه بارشی نیز خاطرنشان کرد: بیشترین برف را به میزان نیم متر از کرند غرب داشتیم و در خود شهر کرمانشاه نیز بارش‌ها متغییر بود.

وی افزود: در ایستگاه ما که در فرودگاه کرمانشاه قرار دارد بارش برف یک تا دو سانتی‌متر بوده، اما در نواحی جنوب شهر بارش تا 20 سانتی‌متر برف هم گزارش شده است.

به گفته این مسئول، با عبور این سامانه از جو استان طی دو روز آینده کاهش محسوس دمای هوا بین شش تا هفت درجه سانتی‌گراد را خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طب دو روز آینده یخبندان برای نقاط مختلف استان خواهیم داشت که شدت آن در روز دوشنبه بیشتر است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.