سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

آمل قهرمان مسابقات رزمی هاپکیدو مازندران

تیم آمل درمسابقات رزمی هاپکیدو قهرمانی مازندران ، به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر نوایی رییس سبک هاپیکدو جی اچ ای ایران درحاشیه این مسابقات دیشب در سالن ورزشی شهید قنبری آمل گفت: 150 رزمی کار از 10 شهرستان مازندران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان با هم رقابت کردند.

وی افزود: این مسابقات در شش رشته مبارزه ، دفاع شخصی، سلاح سرد، نمایش تیمی، شیرجه طول و شیرجه ارتفاع در هر سه رده سنی برگزار شد.

رییس سبک هاپیکدو جی اچ ای ایران گفت : تیم آمل با کسب 15 نشان طلا، شش نقره و 7 برنز به مقام نخست دست یافت وجام قهرمانی مسابقات را درخانه بالای سر برد.

جعفر نوایی افزود: تیم نوشهر هم با کسب 7 نشان طلا، شش نقره و چهار برنز دوم شد و تیم فریدونکنار هم با کسب 5 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز در جای سوم ایستاد.

وی گفت : این مسابقات با عنوان انتخابی تیم منتخب مازندران برای شرکت درمسابقات قهرمانی کشور برگزار و نفرات برتر هر رده سنی این مسابقات به رقابتهای قهرمانی کشور که سال آینده درمازندران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

وی سطح فنی برگزاری این مسابقات در آمل را مطلوب وقابل قبول ارزیابی کرد وافزود: این رزمی کاران در آینده می تواند تیم منتخب هاپیکدو مازندران و درنهایت تیم ملی را درمسابقات مهم برون مرزی بیمه کنند.

انتهای پیام/ ر


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.