سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

رئیس پلیس راه استان اردبیل از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی افزود: در حال حاضر با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه استان تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل بازگشایی شده است.

وی گفت: به دلیل بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده‌ها ضروری است شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: فعالیت سامانه بارشی موجب شده در اغلب محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش‌های خفیف و مقطعی برف، سطح جاده خیس و لغزنده باشد.

فتاحی تأکید کرد: در حال حاضر در محورهای اردبیل- سراب، اردبیل- آستارا، اردبیل- خلخال و اردبیل- اهر شاهد بارش‌های خفیف برف هستیم.

وی افزود: با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی آغاز شده اما به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورها ضروری است.

به گفته رئیس پلیس راه استان اردبیل به غیر از محور خلخال- اسالم در سایر محورهای مواصلاتی استان در وضعیت فعلی نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست.

فتاحی تأکید کرد: با این وجود انتظار می‌رود رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت مسافرت نیز زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی به ضرورت اطلاع از نحوه بستن زنجیر چرخ نیز تأکید کرد و گفت: بارها خودروهای در راه مانده مشاهده شده که به دلیل ناتوانی راننده در بستن زنجیر چرخ قادر به ادامه حرکت نیست و نیروهای پلیس‌راه و هلال‌احمر برای بستن زنجیر چرخ کمک می‌کنند.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه سامانه بارشی فعالیت نسبی داشته و مجدداً در روزهای پایانی هفته فعالیت آن تشدید می‌شود انتظار می‌رود شهروندان سفرهای غیرضروری را به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.