سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان دیری

اولین جلسه طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان از سری برنامه‌های طرح امید اجتماعی با حضور بانوان دیری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر صبح شنبه در این برنامه اظهار داشت: طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان در راستای ارتقای سطح آگاهی روانی و اجتماعی زنان برگزار شده است که امیدواریم شاهد نتیجه‌بخش بودن آن باشیم.

نامدار درویشی ضمن تقدیر از برگزاری این طرح خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب از جنگ هشت ساله و سایر سخت‌گیری‌های سخت افزاری نا امید شدند در صدد هستند تا از طریق جنگ نرم و نفوذ فرهنگی در درون خانواده‌ها، انقلاب و مردم را دچار آسیب کنند.

وی ادامه داد: امروزه خانواده‌ها به‌عنوان پایه اصلی نقش مهمی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند. نقش مادران و زنان با توجه به وظیفه تربیتی آنها خیلی سنگین است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر طرح امید اجتماعی را از ابتکارات ارزشمند استاندار بوشهر برشمرد و افزود: این طرح شامل احداث زمین‌های ورزشی فوتبال و والیبال در شهرها و روستاها و دوره‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

اولین جلسه طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان با مدیریت اجرایی سازمان‌مردم نهاد کانون رشد و توسعه نجیرم و با همکاری امور بانوان فرمانداری دیر و تیم اجتماع محور اداره بهزیستی شهرستان دیر برگزار شد.

این کارگاه در هفته‌های آینده به‌صورت منظم در خانه سازمان‌های مردم نهاد ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.