سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهره برداری بیش از 70 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال

فرماندار خلخال گفت: در دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 70 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان خلخال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فریدون بابایی در جلسه ستاد برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر خلخال افزود: در دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 70 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال با حضور استاندار اردبیل در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: برای گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی امسال اجرای بیش از 100 ویژه برنامه در این ایام مبارک تدارک و برنامه ریزی شده است.

رییس ستاد دهه فجر خلخال با بیان اینکه شعار امسال دهه مبارک فجر 'گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است' گفت: برای برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال با حضور گسترده مردم و پرهیز از دولتی شدن مراسم تلاش خواهد شد.

بابایی از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی، قرآن و معارف، برپایی نمایشگاه های توانمندی زنان، برگزاری مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش تجلیل از همسران و مادران شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش صعود زمستانی به قله آق داغ و دومین قله مرتفع استان اردبیل و ده ها برنامه شاد و متنوع دیگر را از جمله ویژه برنامه های دهه فجر در خلخال اعلام کرد.

وی گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه برنامه های دهه فجر امسال کمیته های 19 گانه زیر مجموعه ستاد دهه فجر تشکیل شده و هر یک از مسوولان کمیته ها وظیفه برگزاری ویژه برنامه های این ایام را عهده دار خواهند بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.