سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تولیدبیش از 300هزار اثر در فراخوان پرسش مهر رئیس جمهور

بیش از 300هزار اثر برای فراخوان پرسش مهر رئیس جمهور در مدارس استان خراسان رضوی تولیدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره فرهنگی و هنری ،اردوها و فضاهای پرورشی خراسان رضوی گفت: در مرحله اول فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری که با موضوع خشونت در روز اول مهرماه سال جاری طرح گردید دانش آموزان ،معلمان و خانواده های خراسانی با تولید 346 هزار و 927 اثر در این رقابت بزرگ شرکت کردند .

فرهاد قاسم پور با اشاره به اینکه در این فراخوان خانواده ی دانش آموزان نیز می توانستند با ارسال نظرات خود در بخش «هرخانواده یک پاسخ » به سوال رئیس جمهور محترم پاسخ دهند افزود : بیش از 179 هزار خانواده خراسانی نیز با مشارکت در این طرح به این فراخوان می پیوسته اند .

وی با بیان اینکه بیش از 38 درصد دانش آموزان استان در این فراخوان ملی شرکت کرده اند افزود :برگزیدگان شهرستانی این جشنواره بزرگ پس از داوری در مرحله استانی مورد تجلیل واقع خواهند شد و برای رقابت های کشوری به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد .

گفتنی است در این فراخوان دانش آموزان و معلمان درمجموع در بیش از 12 رشته شامل سخنوري, مقاله پژوهشي, شعر, داستان كوتاه, وب نوشت, گرافيك, طراحي, نقاشي, خوشنويسي, سرود همگاني, نمايشنامه نويسي, فيلم كوتاه در سطوح مختلف با یک دیگر به رقابت پرداخته اند .

لازم به ذکر است حدود 78 اثر از مقطع متوسطه دوم و فرهنگیان به مرحله کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.