سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه دیر:

حاکمیت اسلام و سربلندی از دستاوردهای معنوی انقلاب است

امام جمعه دیر گفت: بدون تکیه بر خط و راه امام، انقلاب اسلامی تداوم پیدا نخواهد کرد و برای ادامه راه و خط امام فرمایش های رهبری را سرلوحه کار خود قراردهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: امام راحل در ایام انقلاب توانست ایمان از دست رفته مردم را به آنان برگرداند و روحیه ایثار و فداکاری را در مردم تزریق کند. 

وی به خدمات دولت ها در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد وافزود: خدمات دولت ها بخاطر برخی سیاسی کاری نباید زیر سئوال برود و همه در جهت تلاش و امید در دل مردم و جوانان گام بردارند.

حسینی بوشهری یادآورشد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف برای توسعه و آبادانی داشته است که باید شکرگزار آن باشیم.

امام جمعه دیر اضافه کرد:عزت، استقلال، آزادی ، ولایت فقیه، حاکمیت اسلام و سربلندی از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است. 

وی در رابطه با دهه مبارک فجر انفلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر و انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است که باید مردمی و باشکوه برگزار شود. 

وی ضمن تسلیت به خانواده های حادثه دیده آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران، گفت: این حادثه تلخ و غم انگیز بود و جلوه های زیبایی ازفداکاری آتش نشانان برای مهار آتش و نجات کسبه دیده شد.

امام جمعه دیر یادآورشد: مصوبات هیات دولت و حضور ریاست جمهوری و وزرا و سایر مسئولان در این حادثه باعث تسلی خاطر بازماندگان بود که جای تشکر و قدردانی است. 

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.