سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

انگلیسی‌ها عامل ناامنی در کشورهای اسلامی

انگلیسی‌ها عامل ناامنی در کشورهای اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ابراهیمی پورامام‌جمعه آبادان گفت: تمام مشکلات منطقه ما بعد از ورود انگلیسی‌ها به منطقه آغاز شد و انگلیسی‌ها عامل ناامنی کشورهای اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ابراهیمی پور در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان با اشاره به جان‌فشانی آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو، افزود: نگاه قشر آتش‌نشان و نظامی‌های ما که در شرایط  مختلف با خطر مواجه هستند به کار خود به‌عنوان یک شغل نیست.

وی افزود: مواجه با آتش و گلوله دشمن و گذشتن از جان و مال فقط به دلیل عشق به کار است و این اقشار حرفه و وظیفه خود را با عشق پیش می‌برند.

ابراهیمی پور عنوان کرد: از همه نهادها و سازمان‌ها اعم از شهرداری، فرمانداری و سازمان منطقه آزاد اروند می‌خواهیم تا نسبت به نوسازی ناوگان آتش‌نشانی شهر اقدام کنند.

امام‌جمعه آبادان تأکید کرد: همچنین از مسؤولان تقاضا داریم تا به ساختمان‌های فرسوده شهر نگاه جدی داشته باشند و با کمک مردم نسبت به ایمن‌سازی آن‌ها اقدام کنند.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دانشجویان اروپا، عنوان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب منحصر به دانشجویان اروپا نیست و همه دانشجویان از جمله دانشجویان کشور خودمان را نیز شامل می‌شود.

وی گفت: در این پیام مسائل مهم و ارزشمندی بیان‌شده است و از جوانان خواسته‌شده تا بااخلاق و رفتار خود برای گسترش تفکر اسلام شیعه اثنی عشری و اسلام ناب محمدی تلاش کنند.

ابراهیمی پور با اشاره به موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس، افزود: رئیس‌جمهور آمریکا و سران رژیم صهیونیستی بدانند که اگر این غلط را انجام دهند انتفاضه جدیدی تشکیل می‌شود و رژیم صهیونیستی را نابود می‌کند.

امام‌جمعه آبادان با بیان اینکه مسئله فلسطین بنا بر تأکید بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب باید مسئله اول کشورهای اسلامی باشد، گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر این موضوع در اولویت کشورهای مسلمان نیست.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به اظهارات اخیر نخست‌وزیر انگلیس، بیان کرد: یاوه‌گویی‌های این فرد، دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد چرا که تمام مشکلات منطقه ما بعد از ورود انگلیسی‌ها به منطقه آغاز شد و انگلیسی‌ها عامل ناامنی کشورهای اسلامی هستند.

ابراهیمی پور با تشکر از عشایر برای برگزاری جلسات مختلف به‌منظور جلوگیری از تیراندازی‌ها و همچنین افزایش امنیت در شهر، بیان کرد: عشایر ظرفیت‌های بزرگ این شهر هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد و قدر آن‌ها را دانست.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.