سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خدمات بی شماری نظام اسلامی برای رفع محرومیت‌ها در جامعه

امام جمعه سیرجان گفت: افتتاح طرح های عمرانی یادآور خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم در سال های پس از پیروزی انقلاب است.

 
 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی خدمات بی شماری را برای رفع محرومیت ها در جامعه انجام داد و کشور استقلال خود را کسب کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب ها و دشمنی های استکبار و آمریکا از ابتدا تاکنون و اقتداری که امروز داریم به مردم جهان ثابت کرد دین اسلام هم می تواند حاکمیت داشته باشد و جایگاه و قانون خوبی برای اداره کشور دارد.

وی همبستگی و اتحاد را از اصول حاکمیت نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان در هر فرصتی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران بوده و هستند که این فرصت ها را ملت ایران از دشمنان با اتحاد و حضورشان و شناخت دشمن گرفته اند.

امام جمعه سیرجان همچنین با تجلیل از مقام شهدای آتش نشان افزود: مسئولان به دنبال جستجوی پیکر شهدا بودند و گرنه کار آواربرداری در چند ساعت به پایان می رسید و پیکر این شهدای فداکار برای ما و ملت ایران مهم بودند که اگر این عملیات از 9 روز هم بیشتر می شد قابل تقدیر بود نه انتقاد.

وی حاکمیت جدید آمریکا را جنجالی و یار با وفای صهیونیست ها عنوان کرد و گفت: سردمداران آمریکا هیچگاه به فکر مردم نبودند بلکه ظلم و ستم و منافع خود را بر وجدان بشریت ترجیح می دهند تا جایی که اوباما به همه قوانین و تعهدات خود پشت پا زد و رئیس جمهور فعلی هم با این روحیه و سیاست هایش آمریکا را به سمت فروپاشی می رساند.

حجت الاسلام حسینی خواستار برخورد جدی مسئولان و قوه قضاییه با توهین های حاکمیت انگلیس به ملت ایران و برجام شد و افزود: اقتدار ملت ایران و پشتیبانی از مسئولان همیشگی است و جای تامل نیست که یاوه گویی به سیاست های نظام اسلامی و ملت ایران توهین کند و باید پاسخ دندان شکن را دریافت کند.


انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.