سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

همایش روحانیون شاغل استان سمنان برگزار شد

همایش روحانیون شاغل استان سمنان به منظور گسترش همکاری های دستگاههای اجرایی و حوزه های علمیه در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، از اهتمام حوزه برای شناسایی، نیاز سنجی و پشتیبانی دانش آموختگان در راستای ساماندهی اشتغال آنان خبر داد و متن پیام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به این همایش را قرائت کرد.
حجت الاسلام محمود ملک دار تاسیس کانون دانش آموختگان حوز های علمیه برای ارتقاء سطح همکاریها و توانمند سازی طلاب را یاد آور شد و گفت : فعالیت تا پایان امسال این کانون در سرار کشور گسترش می یابد.
وی اجرای طرح آموزش مهارتی ـ مدیریتی را از رویکردهای جدید حوزه های علمیه کشور معرفی کرد و افزود : در راستای تقویت توانمندی روحانیون برای اشتغال در دستگاههای اجرایی، آین آموزش ها در 10 سرفصل تا کنون برای یکهزار و 100 نفر در 10 استان کشور برگزار شده است.
مدیر حوزه های علمیه برادران سمنان نیز از برنامه ریزی برای انسجام آموزش های تخصصی در 14 حوزه علمیه استان خبر داد.
حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد، بررسی های تخصصی برای جذب جوانان متعهد و با بهره هوشی بالا جهت تربیت روحانیون آشنا با مسائل روز را یاد آور شد و گفت : استان سمنان از استانهای بارز کشور در زمینه همدلی و همراهی مسئولان با علما و روحانیون است.
وی ارائه فرم های ویژه برای شناسایی قابلیت های روحانیون استان برای استفاده در بخش های مختلف اداری، تبلیغی، فرهنگی و مدیریتی را خاطرنشان کرد و افزود : متقاضیان واجد شرایط تا دهم بهمن فرصت دارند تا با تکمیل این فرم ها در این طرح شرکت کنند.
حجت الاسلام علی همتی، دبیر اجرایی این همایش نیز با اشاره به کم رنگ شدن ارتباط برخی روحانیون شاغل با حوزه های علمیه و مباحث علمی و تخصصی روز گفت : 130 نفر از روحانیون شاغل استان در قالب این همایش شناسایی شدند که از توانمندی های آنان برای همکاری متقابل استفاده شود.
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.