سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خارگ:

برگزاری المپیک فرهنگی و ورزشی دهه فجر

شهردار جزیره خارگ از برگزاری المپیک فرهنگی و ورزشی دهه فجر در جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بارگاهی صبح جمعه در نشست کمیسیون فرهنگی شهرداری خارگ شهادت تعدادی از آتشنشانان ایثارگر و فداکار در حادثه حزن برانگیز پلاسکو را به ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفت و اظهار داشت: یاد حماسه‌سازان ایثارگر و مجاهد پلاسکو برای همیشه جاوید خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص جزئیات برنامه‌های اجرایی فرهنگی و ورزشی شهرداری خارگ در ایامالله دهه مبارک فجر تصریح کرد: برای اولین بار در کشور المپیک فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از پیش در کارگروه‌های فرهنگی و ورزشی و بهره‌گیری از توان علمی بومیان خارگ شهرداری خارگ مسابقات فوتبال، مچ انداختن، پاور لیفتینگ و پرس، مسابقات قوی‌ترین مردان خارگ در جزیره خارگ برگزار خواهد کرد.

بارگاهی اظهار داشت: مدیریت ارشد شهری خارگ با شناخت کامل از فضای فرهنگی و ورزشی جزیره خارگ در ایام الله دهه فجر قصد ایجاد انگیزه و محیا کردن محیطی شاداب و با انرژی برای اهالی شریف خارگ خواهد.

شهردار خارگ گفت: برنامه‌های وزین فرهنگی متنوعی شهرداری خارگ در ایام در نظر گرفته است، نقاشی دیواری، خاطره گویی انقلاب و جشن بزرگ انقلاب که با حضور صداو سیما استان بوشهر در جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

بارگاهی تصریح کرد: انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته مردم متدین و انقلابی جزیره خارگ در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.