سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تسلیم داور شدیم و از داوری شانس نیاوردیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: تسلیم داور شدیم و دیدیم که دیگر کاری نمی‌توانیم انجام دهیم؛ در حق تیم ما اجحاف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید مرتضایی پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: بازی که مقابل گیتی پسند انجام دادیم، یک دیدار سخت و نفس‌گیر بود.

وی افزود: به جز ده دقیقه ابتدایی که تمرکزمان را از دست دادیم و سه گل دریافت کردیم، پس از آن بچه‌ها تلاش کردند و پس از وقتی که گرفتیم، توانستیم دو گل نیز جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد تصریح کرد: در هر صورت مقابل تیم بسیار خوب گیتی پسند بازی کردیم که بازی کردن مقابل این تیم بسیار سخت است.

وی متذکر شد: امیدواریم هر دو تیم گیتی پسند و فرش آرا در ادامه کار به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

مرتضایی در مورد اعتراضاتش به عملکرد داوری خاطر نشان کرد: در آخر تسلیم داور شدیم و دیدیم که دیگر کاری نمی‌توانیم انجام دهیم؛ در حق تیم ما اجحاف شد.

وی ادامه داد: امروز از داوری شانس نیاوردیم و صحنه‌هایی به وجود آمد که بر علیه ما خطا گرفته شد که گل شد اما اوت‌های به سود ما گرفته شد که در بازی تأثیری نداشت؛ شانس لازم را در داوری نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد اذعان کرد: احساس می‌کنم داور با این ذهنیت به میدان آمد که تیم ما کمی فیزیکی بازی می‌کند و داور از ابتدا کوچک‌ترین توپ‌ها را خطا گرفت و همین مسائل کمی تمرکز ما را به هم زد و سه گل دریافت کردیم اما در ادامه توانستیم شرایط را برگردانیم.

وی در مورد عملکرد تیمش مطرح کرد: در این بازی بسیار عالی عمل کردند و در نیم فصل دوم نیز نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم؛ کما اینکه در نیم‌فصل اول نیز خیلی خوب کار کردیم و همین تیم گیتی پسند در مشهد زمین‌گیر شده بود به سختی ما را شکست داد.

مرتضایی متذکر شد: دو بازی خوب را پیروز شدیم و مطمئن هستم که انشالله در آینده حداقل جز یکی 6 تیم بالایی جدول خواهد بود.




انتهای پیام/م

برچسب ها: شکست تیم ، فوتسال ، فرش آرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.