سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید زندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایش ما بیانگر واقعیات جامعه است

هدف ما بیان پیچیدگی‌ها و بعد پنهان خانواده‌هاست که منجر به اتفاقات ناهنجاری در جامعه می‌شود.

سعید زندی، کارگردان نمایش «گاهی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محوریت و موضوع نمایش گفت: این نمایش، یک قصه رئال اجتماعی روز است و در خصوص سه زوج جوان که در یک موقعیت در شمال کشور، در کنار هم قرار می‌گیرند و یکسری اتفاقات در آن شب برای آنها می افتد.
 
وی همچنین پیرامون، هدف نمایش اظهار داشت: هدف ما، گفتن حرف روز است. با توجه به اینکه خیلی از بنیان خانواده‌ها را امروزه می‌بینیم که دستخوش تغییراتی عظیم شده است. اکثرا جوانان با آنها دست و پنجه نرم می کنند و خیلی از این اتفاقات منجر به طلاق می شود و آمار طلاق را بالا می‌برد. هدف ما بیان پیچیدگی‌ها و بعد پنهان خانواده‌هاست که منجر به اتفاقات ناهنجاری در جامعه می‌شود.
 
زندی در خصوص سالن اجرای نمایش خود تصریح کرد: سالنی که برای اجرای ما در نظر گرفته شده است، تالار چهارسو است و این یک امتیاز برای کسانی است که در مجموعه تئاترشهر اجرا می روند. شاید سالن از لحاظ ابعاد، با ویژگی‌های دکور و کارگردانی ما همخوانی نداشته باشد اما راضی هستیم.
 
کارگردان نمایش «گاهی» پیرامون استقبال مخاطبان از نمایش بیان کرد: استقبال همانطور که از تکمیل ظرفیت بلیت های تیوال مشخص است، باید پرشور و خوب باشد. چرا که تمام بلیت ها در دوسانس به فروش رسیده است.
 
وی در خصوص اعضای گروه اظهار داشت: اعضای گروه ما، هم بچه های آکادمیک هستند که در این حوزه، درس خوانده‌اند و هم افراد تجربی که چندین سال کار کرده اند.
 
سعید زندی در پایان گفت: این هفتمین بار پیاپی است که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارم. امیدوارم که شاهد درخشش این گروه باشیم و بتوانیم موفقیتی برای سرزمین مادری مان، کرمانشاه رقم بزنیم.
 
گفتنی است؛ این نمایش امروز پنج شنبه در تالار چهاسو در دوسانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.