سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری: عدالت را در اعزام رعایت کردیم/ نیما و نوشاد با نامه پزشک کنار کشیدند

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: براساس نامه فدراسیون پزشکی که در آن به مشکل برادران عالمیان اشاره شد و برای حفظ سلامتی ورزشکاران با کنار کشیدن آن ها موافقت کردیم و انتصابی در کار نبوده است.

محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص حواشی این روز های تنیس روی میز پاسخ گوی سوالات شد.

وی ابتدا دلیل تاخیر در انجام یکی از بازی های هفته نخست لیگ برتر را این گونه عنوان کرد: با توجه به تصمیم مسئولان قرار شد تا بازی دو تیم دانشگاه آزاد و صندوق ضمانت به دلیل تغییر نام صندوق ضمانت به شهدای آتش نشان با تاخیر برگزار شود. به همین منظور بازی این دو تیم 9 بهمن برگزار خواهد شد. 

دبیر فدراسیون در خصوص کنار کشیدن برادران عالمیان از رقابت های انتخابی تیم ملی گفت: براساس نامه فدراسیون پزشکی که در آن به مشکل این بازیکنان اشاره شد  و برای حفظ سلامتی ورزشکاران با کنار کشیدن آن ها موافقت کردیم. باید گفت این بازیکنان دچار مشکل جدی نبودند که نتوانند در این رقابت ها به میدان بروند و پزشک معالج هم تنها گفته بود که به چند روز استراحت نیاز دارند. 

نظری معیارهای انتخاب ملی پوشان را هم برای مسابقات این گونه برشمرد: همان طور که پیش از این هم گفته بودیم ملاک انتخاب بازیکنان براساس 3 محور بود. ابتدا اینکه سلامتی بازیکنان مهم است، دوم حفظ انگیزه بازیکنانی که تا دور پایانی مسابقات انتخابی حضور داشتند و در پایان اهمیت مسابقات پیش رو از اهمیت برخوردار است. بر همین اساس در جلسه ای که برگزار کردیم تصمیم گرفته شد، نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی که در بخش انفرادی و دوبل برگزار می شود را بدون حضور نوشاد و نیما به این رقابت ها اعزام کنیم.

اما برای مسابقات کشور های اسلامی با توجه به اهمیت آن و وجود شانس کسب مبرادران عالمیان به باکو اعزام خمی شوند. همچنین با توجه به اهمیت مسابقات جهانی و در پیش بودن مسابقات بخش تیمی در 2 سال آینده همین تیم را اعزام خواهیم کرد. 

وی در پایان عنوان کرد: برادران عالمیان در تیم ملی انتصاب نشدند و اگر هم دچار مشکلی بودند ما از آن بی خبریم و ملاک ما نامه ی فدراسیون پزشکی بود که این مشکلات در آن عنوان شده بود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.