سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف 32 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 32 میلیارد و814 میلیون ریالی کالای قاچاق در دی امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی در گفتگو با گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزيتی و فرآورده های شیلاتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در دی ماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با حساسيت، پيگيری و رصد قاچاقچيان ، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، گفت: کشف 41 هزار و820 نخ سیگار، شش هزار عدد انواع لوازم تحریر، 14هزار و 336 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک میلیون و 438 هزار عدد ابزار یراق، 847 جین البسه نامتعارف و قاچاق، 5 هزار و 436 قلم انواع مواد غذایی، 17تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 130کیلوگرم ماهی خاویاری و استخوانی و 24هزار و 589 بوته گل و گیاه تزیینی از جمله کشفیات کالای قاچاق در این مدت بوده است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.