سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

علی لطیفی سرمربی تیم پاس همدان شد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: علی لطیفی به عنوان سرمربی جدید تیم پاس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تقی رحیمی با اشاره به اینکه پس از تساوی خانگی پاس مقابل تیم شاهین ماهشهر رضا طلایی منش سرمربی تیم از سمت خود استعفا داد اظهار داشت: با بررسی همه جوانب علی لطیفی به عنوان سرمربی جدید باشگاه منصوب شد.

وی ادامه داد: 5 گزینه مورد نظر هیئت مدیره باشگاه برای سرمربیگری تیم پاس در ادامه مسابقات لیگ 2 بود که از این جمع با توجه به سوابق علی لطیفی در مربیگری وی سکان مربیگری پاس را تا انتهای این فصل از مسابقات برعهده گرفت.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه سرمربی جدید پاس همدان سابقه بازی در تیم‌های مطرحی مثل بهمن کرج، استقلال تهران، پاس تهران و آدمیرا واکر اتریش را در کارنامه خود دارد اظهار داشت: وی به عنوان سرمربی نیز هدایت تیم‌های راه آهن تهران واکسین البرز را برعهده داشته و صعود تیم تازه تاسیس اکسین البرز را در سال 94 از لیگ 2 به لیگ دسته اول رقم زده است.

وی اضافه کرد: سرمربی جدید پاس از امروز کار خود را در این تیم آغاز می‌کند و در تمرینات حضور خواهد داشت.

گفتنی است تیم پاس همدان در جدول گروه c مسابقات لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور با 25 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و برای صعود به مرحله نهایی این لیگ باید این جایگاه را پس از 4 بازی پایانی این دور حفظ کند و یا آن را ارتقاء دهد.

انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.