سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

ارسال 15 اثر از خراسان شمالی به جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای

15 فیلم کوتاه از هنرمندان خراسان شمالی به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا خدادادی قره‌باشلو با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با شعار «سینمای اخلاق» از چهارم تا ششم اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، گفت: در مهلت ارسال آثار، 15 اثر از سوی 9 فیلمساز خراسان شمالی به این جشنواره ارسال شد.

خدادادی اظهار کرد: این رویداد سینمایی در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای ایران» شامل دو بخش «اصلی» و «در مسیر تجربه» در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این راستا 15 اثر ارسالی هنرمندان خراسان شمالی به جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای شامل یک انیمیشن و دو مستند بوده و مابقی آثار داستانی هستند.

خدادادی با اشاره به اینکه بیستم بهمن‌ماه نتایج ارزیابی و اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه این جشنواره اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: خراسان شمالی هرسال چند نماینده در بخش مسابقه این جشنواره بین‌المللی دارد.

وی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی فیلم 100 در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی‌شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولیدشده باشند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.