سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از 23 طرح در شهرستان تکاب

فرماندار شهرستان تکاب گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 23 طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ایرج ثقفی در نشست شورای اداری شهرستان تکاب با گرامیداشت سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود : برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 32 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار کرد: 2 طرح آسفالت راه های روستایی، 4 طرح برق رسانی، یک طرح آبرسانی و 5 واحد آموزشی از مهمترین طرح های قابل افتتاح در ایام دهه فجر در شهرستان تکاب است.
ثقفی بیان کرد: در ایام دهه فجر همچنین 6 واحد مسکن مددجویی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار می شود و طرح ویژه بهسازی 54 واحد مسکونی روستایی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی گفت: با بهره برداری از طرح های عمرانی بیش از یکهزار خانوار روستایی در شهرستان تکاب از خدمات و امکانات زیربنایی مناسب بهره مند خواهند شد.
فرماندار تکاب همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به 8 روستای شهرستان تکاب در ایام دهه فجر امسال خبر داد و ادامه داد : برای ساخت و اجرای این طرح های گازرسانی بیش از 51 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اخصاص یافته است.
ثقفی گفت: عملیات اجرایی ساخت یک واحد سالن ورزشی در شهر تکاب نیز در ایام دهه فجر آغاز می شود.
وی از مسئولان ادارات و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان تکاب خواست با برنامه ریزی مدون، زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر را فراهم کنند.
فرماندار تکاب در خصوص اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز اظهار کرد: با توجه به انتخاب شهرستان تکاب به عنوان شهرستان هدف اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح های مربوطه در این زمینه نباید دچار روزمرگی شود و ادارات باید از این فرصت برای توسعه و رفع محرومیت از تکاب استفاده کنند.
ثقفی اضافه کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی برای رفع موانع تولید در شهرستان و ایجاد زمینه های سرمایه گذاری برنامه های ویژه ای در نظر بگیرند و در این جهت تلاش کنند.
در این نشست همچنین رئیس اداره مخابرات و دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تکاب نیز گزارشی از عملکرد ها و فعالیت های صورت گرفته درسالجاری را ارائه کردند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.