سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

فعالیت سامانه بارشی از فردا

یک سامانه بارشی لز فردا وارد استان خواهد شد و فعایت خود را شروع می کند .

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ گفت: از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود گه احنمال بارش های پراکنده وجود دارد که از فردا یک سامانه بارشی وارد منطقه می شود و طبق پیش بینی ها بارش ها در روز جمعه محسو س تر خواهد بود .

سلطانی با اعلام این خبر افزود : این سامانه تا روز های شنبه و یکشنبه در منطقه حاکم است و در روز دوشنبه و یا اواخر روز یکشنبه از منطقه خارج می شود .

وی اضافه کرد : دمای هوا طی روز های آینده تغیی محسوسی نخواهد شد و پیش بینی می شود که چند درجه ای گرمتر شود و بهد از فعالیت سامانه بارشی افت محسوس دما را خواهیم داشت .

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: درایستگاه های زنجان و خیرآباد و ارتفاعات طارم مه صبحگاهی وجود دارد که به تدریج از غلظت مه کاسته می شود .

وی آب بر با 10+درجه گرمترین و قیدار با 8-درجه را سردترین نقاط اعلام کرد وگفت : دمای فعلی زنجان نیز 5-درجه است که نسبت به دیروز 6درجه افزایش داشته است و

سلطانی باتوجه به بارش های روز جمعه که احتمالا به صورت برف خواهد بود از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.