سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری دومین همایش نماد اعتماد الکترونیکی

دومین همایش نماد اعتماد الکترونیکی به منظور اطلاع رسانی و فرهنگسازی استفاده از نماد اعتماد 6 بهمن برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به برگزاری اولین همایش نماد اعتماد الکترونیکی در مهر پارسال که منجر به دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی شد، دومین همایش نیز با عنوان کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد شبکه های اجتماعی و نیز تسهیل تجارت الکترونیک برگزار می شود.

 علی غفوری مقدم افزود : در این همایش معاونت فناوری اطلاعات استانداری خراسان رضوی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت این سازمان، مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی، رئیس اتاق اصناف، رئیس پلیس فتا و رئیس انجمن مدیران صنایع استان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

غفوری مقدم اظهار داشت : در این همایش دو تن از اساتید برجسته نیز به ایراد سخنرانی در زمینه علمی پدیده فروش سنتی، نقش تحول بازاریابی در بستر آنلاین و نیز فروش در بستر شبکه های اجتماعی خواهند پرداخت.

او تصریح کرد: همچنین در این همایش پس از ارائه تجارب کسب و کارهای موفق در حوزه فروش اینترنتی توسط دست اندرکاران این حوزه، پنل پرسش و پاسخ با حضور اساتید و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ، پلیس فتا و پست برگزار خواهد شد.

علاقمندان به حضور در این همایش می توانند جهت ثبت نام رایگان به لینک نماد اعتماد الکترونیکی در پورتال سازمان صنعت، معدن  و تجارت خراسان رضوی مراجعه نمایند.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.