سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پندار

مهلت ارسال آثار به جشنواره پندار تا 20 بهمن تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی نوشاد دبیر سیزدهمین جشنواره پندار مرتضی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره فراهم آوردن بستری گسترده برای شناسایی و استفاده از تجربیات موفق فعالان جنبش دانشجویی برای الگوسازی در استان است.

وی با اشاره به سهم 80 درصدی جشنواره برای فعالیت‌ های گروهی و تشکیلاتی دانشجویی بیان کرد: با توجه به تعاملی که از محل کارگروه فعالیت‌ های اجتماعی جشنواره پندار برای قراردادن سهم حداکثری فعالیت‌ های گروهی و تشکیلاتی انجام شده است، می تواند زمینه ای مناسب برای تبادل تجربه تشکل‌های دانشجویی ریشه دار و باسابقه باشد.
 
نوشاد با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره پندار می‌توانند به آدرس اینترنتی http://pendar-fars.ir/ مراجعه کنند، افزود: شماره تماس 09178687845 نیز آماده پاسخگویی به متقاضیان است.
 
وی ادامه داد: با توجه به استقبال دانشجویان از این جشنواره، با تصمیم شورای سیاستگذاری سيزدهمين جشنواره پندار، مهلت ارسال آثار به مدت 3 هفته تا 20 بهمن 95 تمدید شد.
 
نوشاد اضافه کرد: گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی که خود و یا اتحادیه کشوری آنها از پیشینه‌ای حداقل 2 دهه ‌ای برخوردار هستند، می‌توانند در بخش گروهی این جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.