سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

بهره برداری از پنج طرح عمرانی در دهه فجر

شهردار عجب شیر از افتتاح پنج طرح عمران شهری این نهاد همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهریار برقی گفت: برای بهره برداری از این طرح ها 21 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و شهرداری هزینه شده است.
وی افزود:زیرسازی و جدول گذاری آسفالت خیابان شهریار، اجرای میدان شهریار و المان دیوان استاد شهریار، پارک محلی شهرک انقلاب، کلنگ زنی میدان شهید باکری، کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه پروین اعتصامی را طرح های آماده افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال عنوان کرد.
وی برگزاری و مشارکت در آیین‌های مرتبط با گرامیداشت ایام دهه فجر و آذین بندی و فضاسازی معابر شهری را از دیگر برنامه‌ های مهم شهرداری عجب شیر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
برقی افزود: امیدواریم با افتتاح و انجام این برنامه‌ها زمینه افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات این شهرداری فراهم شود و شهرداری عجب شیر به عنوان نهادی غیردولتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و برطرف کردن مشکلات سطح شهر تلاش می ‌کند.  
شهردار عجب شیر خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم به پاسداشت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و با همکاری هم در تمام ایام سال بویژه ایام الله دهه فجر برنامه ها و اقدامات در خورشان این ایام را به مردم و ولی نعمتان این انقلاب ارائه کنیم.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.