سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

جشنواره فیلم کوتاه همصدا با آب برگزار می شود

به مناسبت دهه فجر، جشنواره فیلم کوتاه «همصدا با آب» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه «همصدا با آب» به مناسبت دهه فجر و با محوریت کودک و نوجوان در استان خبر داد.

فرزاد رحیمی گفت: این جشنواره بهمن ماه امسال در دو گروه مربیان و اعضای کانون و در بخش های مستند، داستانی، فیلم اولی ها، فیلم های برگزیده کودک و نوجوان، نگاه ویژه و پویانمایی در سالن سینما کودک شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره شامل 2 مرحله کارگاهی و مسابقه ای است زمان مرحله کارگاهی، هفته آینده قبل از دهه فجر و مرحله نهایی و مسابقه ای در دهه مبارک فجر خواهد بود.

رحیمی ادامه داد: رؤیاهای کودکانه، خانه دوم؛ کانون، موضوع آزاد، حفاظت از منابع آبی و صرفه جویی در مصرف آب و پرسش مهر ریاست جمهوری در مهرماه 95 از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی، گسترش فعالیتهای هنری در میان کودکان و نوجوانان براساس فرهنگ و آداب محلی، آشنایی اعضا با روند ساخت فیلم های زنده داستانی، مستند و پویانمایی، کشف استعداد اعضا و مربیان در این زمینه، انگیزه بخشی و ایجاد محیط مناسب برای تعامل و تبادل اندیشه فیلم سازان با ایجاد رقابت سالم و سازنده را از اهداف اصلی این جشنواره بیان کرد.

رحیمی اضافه کرد: استفاده درست از منابع طبیعی، تشویق کودکان و نوجوانان به حفاظت از منابع آبی و صرفه جویی در مصرف آب و معرفی آداب و رسوم بومی محلی منطقه از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.

به گفته وی؛ جشنواره فیلم کوتاه «همصدا با آب» برای چهارمین سال در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که سال گذشته 63 اثر در این جشنواره با هم رقابت کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون دارای 30 هزار نفر عضو ثابت در 21 مرکز فرهنگی هنری ثابت و 4 کتابخانه سیار روستایی و پستی می باشد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.