سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابهار؛

معرفی چابهار به سرمایه گذاران خارجی

چابهار به سرمایه گذاران خارجی معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار پنل معرفی فرصت های سرمایه گذاری این منطقه در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران برگزار شد.

پنل فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار با موضوعات ارائه سیاست های کلان ملی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سواحل مکران، معرفی جایگاه ویژه این منطقه در اقتصاد ملی و ارائه برنامه‌های توسعه‌ای، نقش سواحل مکران، سرمایه‌گذاری سازمان D8، معرفی شرکت CA CC و معرفی شهرک صنعتی ایران و هند، اهداف و سیاست ها با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف دنیا برگزار شد.

اکبر ترکان مشاور رییس جمهور در این پنل گفت: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سه سال گذشته تلاش کرده است تا کمبودهای زیرساختی (ریلی ـ بندری ـ جاده ای و هوایی) در مناطق آزاد را پیگیری و مدیریت کند.

وی افزود: 4 منطقه آزاد کشور در سواحل جنوبی در خلیج فارس و دریای عمان یک منطقه در حاشیه دریای خزر و دو منطقه در همجواری با کشورهای آسیای میانه و ترکیه قرار گرفته اند و اقدامات و سرمایه گذاری های مناطق آزاد در حوزه تکمیل زیرساخت های زیربنایی با جدیت دنبال شده است.
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.