سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پایان رقابت پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان

پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در سه بخش عکس، فیلم کوتاه و فیلمنامه دیشب به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در آئین اختتامیه پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بینالود "مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام" گفت: این جشنواره در سه بخش عکس، فیلم کوتاه و فیلمنامه با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار شد.

افشین تحفه گر افزود: در این جشنواره 52 فیلم شامل 21 اثر داستانی، 15 اثر مستند، هشت فیلم پویانمایی و هشت فیلم تجربی به رقابت پرداختند و 13 فیلمنامه آزاد و اقتباسی نیز توسط هیات داوران بررسی شد.

وی گفت: 51 عکس و شش مجموعه عکس هم در این جشنواره مورد پذیرش قرار گرفته که در مجتمع امام رضا(ع) به نمایش در آمده است.

دبیرپنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان خاطر نشان کرد: اکران فیلم، کارگاه آشنایی با ادوات و تجهیزات جدید نورپردازی ، کارگاه عکاسی با حضور استاد افشین بختیار و کارگاه فیلمنامه نویسی اقتباسی با حضور استاد علی اکبر قاضی نظام از دیگر برنامه های جشنواره منطقه ای سینمای جوان بود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره می تواند ظرفیت های سینمایی کشور را در سطوح مختلف نشان دهد، تصریح کرد: در این جشنواره آثار جوانان در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام//ف.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.