سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

نظارت و ارزیابی دقیق

آزمون انتخابی ناظرین آموزشی دوره های ضمن خدمت و تخصصی جمعیت هلال احمردر استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد لجه معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:  در راستای ارتقاء کیفی دوره های آموزشی، موضوع نظارت و ارزیابی دقیق دغدغه اصلی است.

وی افزود: این آزمون ها نیز به همین منظور نیز در سراسر کشور اجرا شده تا از بین همکاران توانمند و با تجربه و مربیان تخصصی جمعیت های هر استان افراد برگزیده جهت شرکت در دوره تربیت ارزیاب معرفی شوند تا در ادامه بتوانیم نظارت دقیق بر کیفیت دوره های آموزشی داشته باشیم.

وی گفت:  35 نفر مربی تخصصی این جمعیت در رشته های اسکان اضطراری، نجات در جاده، کوهستان، سیلاب، آوار، تغذیه، پیش بیمارستانی و کمک های اولیه در آزمون انتخابی ناظرین آموزشی دوره های ضمن خدمت و تخصصی جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مربی و ناظر دو بال آموزش هستند که در تربیت نیروهای ماهر، امدادگر و نجاتگر نقش ویژه‌ای دارند و دانش مربیان باید به روز باشد تا بتوانند در انتقال علم روز نقش محوری خود را ایفا کنند.

لجه اظهار کرد: شرکت کنندگان این دوره با دریافت گواهینامه آموزشی می‌توانند به‌عنوان ناظرین آموزش فعالیت کنند و نقش موثری در اثربخشی آموزش‌ها ایفا کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در دوره آموزش های ضمن خدمت نیز 15 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.