سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آزادی 88 زندانی با تلاش شوراهای حل اختلاف اصفهان

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان از آزادی 88 زندانی در سه ماهه سوم امسال با تلاش این شوراها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان اصفهان، سید مهدی رستگاری افزود: شوراهای حل اختلاف استان با تلاش تمامی کارکنان به رغم کمبودها و کاستی ها با همت والا و وصف ناشدنی در گسترش صلح و سازش تلاش گر بوده اند.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گفت: این تلاش گران ایثارگر با پشت کاروانگیزه وصف ناشدنی در شعب شوراهای حل اختلاف زندان های استان در سه ماهه سوم سال جاری تعداد 88 نفر زندانی را آزاد کردند.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 17 نفر متعلق به زندان شهرستان اصفهان، 19 نفر زندان های حوزه قضایی شهرضا، 17 نفر از زندان نسوان و کانون، 9 نفر زندان داران، 8 نفر زندان کاشان، 7 نفر زندان خمینی شهر و زندان های خوانسار و نایین و یک نفر از زندان گلپایگان بود.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان افزد: عملکرد خوب و مثبت و درخشش حال حاضر شوراهای حل اختلاف در بسیاری از شاخصها و بخش ها مرهون تلاش و فعالیت ستودنی کارکنان زحمتکش شوراهای حل اختلاف استان است.
وی یادآوری کرد: تمامی کارکنان شوراهای حل اختلاف با خلوص نیت و بی هیچ چشمداشتی برای برقراری صلح و سازش در آزادی زندانیان و بازگرداندن آنان به آغوش گرم خانواده هایشان تلاش می کنند.
هم اکنون در استان اصفهان 310 شعبه شورای حل اختلاف فعال است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.