سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در پیامی به شرح زیر، شهادت آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی در حادثه دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جمعی از آتش نشانان شجاع، فداکار و دلیر که برای نجات جان و مال مردم در محل حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند موجب تألم و تأثر شد.

یقیناً فداکاری و جان فشانی این خدمتگزاران صادق به خلق خدا تا ابد در تاریخ قهرمانان ایران زمین باقی خواهد ماند و در برهه های مختلف تاریخ این کشور، ایثار ستودنی شان در اذهان باز آفرینی خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان ضمن ادای احترام و عرض تسلیت شهادت آتش نشانان شجاع، برای خانواده های داغدار این عزیزان صبر جمیل و برای شهیدان این حادثه علو درجات مسئلت دارم.

گفتنی است: حادثه ناگوار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران در صبح روز پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان به ویژه عده‌ای از آتش‌نشانان شجاع و فداکار شد.

ساخ
تمان تجاری و ۱۷ طبقه پلاسکو در ضلع شرقی چهارراه استانبول تهران قرار دارد و یکی از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک این شهر به شمار می رفت.

ا
ین ساختمان در سال ۱۳۴۱ به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران، با اسکلت فلزی ساخته شد که پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۹۰ واحد تجاری آن کاملاً تخریب گردید.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.